katerina.kalacova@gmail.com +420 604 106 906

Projektový restart a koordinování

Vymýšlení nových projektů je daleko snadnější než jejich realizace.

Pokud se něčemu věnujeme dlouhodobě, může se stát, že se zacyklíme a nejsme už schopni udržet si nadhled.
Zkoušíme různé cesty, ale žádná nevede k cíli.
Cítíme se pod tlakem a kolikrát si říkáme, že bychom ocenili někoho, kdo by nám pomohl.

 

Zní vám to povědomě?

 

Máte rozjetý projekt, ale nejste schopni se posunout kupředu?
Nevíte, jak si zorganizovat práci, aby byla efektivní?
Je pro vás obtížné stanovit si priority?

 

Řešením je projektový restart.

 

Spolupráce probíhá formou krátké úvodní konzultace, ve které si ujasníme, s čím potřebujete pomoct. Požádám vás o zaslání podkladů nebo vyplnění dotazníku.

Na další – už placené – se vás budu hodně ptát a vy budete hodně mluvit. Společně projdeme vaše projekty a pojmenujeme, co vás trápí.

 

Podíváme se na vše z ptačí perspektivy, s nadhledem.

Zrevidujeme stav vašeho projektu.

Stanovíme cíle, o které budete usilovat.

Dáme vašim činnostem strukturu a rámec.

Nastavíme priority a rozplánujeme jednotlivé kroky.

Anebo uděláme něco úplně jiného, co vám ale pomůže najít cestu k cíli vedoucí.

 

 

Zkrátka postaráme se o to, aby se vaše projekty opět nastartovaly.

 

S čím vám mohu v rámci projektů pomoct?

  • organizace a systém práce
  • plánování práce
  • stanovení priorit
  • strukturování aktivit
  • nastavení procesů
  • vyladění procesů
  • interní komunikace a výměna informací
  • vytvoření manuálů a checklistů
  • Knowledge Management (shrnutí znalostí ve firmě a jejich využití při práci nebo tréninku lidí)
  • networking (tipy na experty z jiných oborů)
  • praktické tipy a informace “jak na to”
  • v případě potřeby můžu “přiložit ruku k dílu”

 

Kolik to stojí?

1.000 Kč/hodina

 

Spolupráce obvykle zahrnuje: zaslání dotazníku, jeho vyhodnocení, rešerše, konzultace osobně/on-line, návrhy řešení, koordinování projektů atd.

 

 

 

MÁM ZÁJEM